Dissabte de les Matemàtiques

El Dissabte de les Matemàtiques de les terres de Lleida (DiMatLleida) és una activitat que va començar fa 2 anys a Lleida, i intenta apropar les matemàtiques als alumnes de batxillerat de les terres de Lleida.

Inclou un taller de formació pel professorat en el camp de les matemàtiques, el qual està reconegut pel Departament d’Educació. Aquesta activitat es realitza a terres gironines i de Lleida.

Enguany, el DiTMAE (Girona) i DiMatLleida 2021 el celebrarem de forma virtual (mitjançant l’aplicació Zoom) el dia 13 de març del 2021, i comptarà amb  les  xerrades següents per a alumnes de Batxillerat:

• De quantes maneres podem pintar un graf ? (Enric Ventura (UPC))
  • Sabem resoldre equacions de tercer grau? (Marc Masdeu (UAB))

I el següent taller per al professorat:

• Pràctica productiva a batxillerat (Paula López (INS. Sant Feliu de Guíxols))Per assolir certs continguts del currículum de matemàtiques de batxillerat, els alumnes necessiten fer pràctica. Però no hi ha una única manera de portar a terme aquesta pràctica: es pot fer de manera “reproductiva”, enfocada només a l’automatització de les destreses, o “productiva” ambientant-lo en la resolució d’un problema o per respondre a una pregunta d’investigació. Durant la xerrada veurem alguns exemples de pràctica productiva per treballar conceptes de batxillerat.

INSCRIPCIÓ ALUMNAT

INSCRIPCIÓ PROFESORAT