Emprenedoria. Petits empresaris de Ponent

Projecte d’emprenedoria adreçat prioritàriament a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària dels centres que vulguin treballar l’actitud emprenedora.

La proposta arrenca del concepte d’APRENEDORIA que combina aprenentatge i emprenedoria. Treball competencial i interdisciplinari. Durant el curs l’alumnat promourà la creació d’una empresa, la constituiran, faran els estatuts, decidiran la inversió, el nom i la imatge de l’empresa, triaran els càrrecs, proposaran prototips a fabricar, els crearan artesanalment, els vendran i, finalment, retornaran les inversions i els beneficis.

Dins el Pla de Formació de Zona del Segrià, amb la col·laboració de l’Institut Municipal d’Ocupació i Global Lleida, es constitueix un Seminari de coordinació amb representants dels centres participen en el Projecte que parteix d’una sessió informativa inicial i dues més de coordinació al llarg del curs.

Proposta del projecte

Presentació petits empresaris de Ponent. Escola Alfés

Accés al web

El Projecte es clou amb el MERCADET; fira on els i les alumnes presenten i expliquen els seus projectes d’empresa i venen els productes que han elaborat artesanalment al públic en general.

Curs 2020-2021 – S’inicia per 5è any el Projecte a quatre centres amb 280 alumnes que formen 7 empreses.

Programa Trobada virtual – 4 de juny de 2021.

Podeu veure el vídeo de la Jornada

I les fotos del lliurament de diplomes a cada empresa:

FEDAC COMMUNITY

PITUSHOP (COL FEDAC)

EpisCoSolidar

Futurs Empresaris (COL Episcopal)

Epis&Co

Curs 2019-2020 – S’inicia per quart any consecutiu el Projecte d’apreneduria. Centres participants al Projecte
Centre Professorat responsable Logo i espai web projecte
COL FEDAC