Emprenedoria. Petits empresaris de Ponent

Projecte d’emprenedoria adreçat a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària dels centres que vulguin treballar l’actitud emprenedora.

La proposta arrenca del concepte d’APRENEDORIA que combina l’aprenentatge i l’emprenedoria. Treball competencial i interdisciplinari. Durant tot el curs els/les alumnes promouran la creació d’una empresa, la constituiran, faran els estatuts, decidiran la inversió, el nom i la imatge de l’empresa, triaran els càrrecs, proposaran prototips a fabricar, els crearan artesanalment, els vendran i finalment retornaran les inversions i els beneficis.

Dins el PFZ del Segrià, amb la col·laboració de l’Institut Municipal d’Ocupació (IMO) i Global Lleida, cada curs es constitueix un Seminari de coordinació amb representants

de tots els centres que desitgin participar en aquest Projecte. Aquest Seminari parteix d’una sessió informativa inicial i dues més de coordinació al llarg del curs.

Proposta del projecte

Presentació petits empresaris de Ponent. Escola Alfés

Accés al web

El Projecte es clou amb el MERCADET que és la fira on els i les alumnes presenten i expliquen els seus projectes d’empresa i venen els productes que han elaborat artesanalment al públic en general.

Curs 2019-2020 – S’inicia per quart any consecutiu el Projecte d’apreneduria. Centres participants al Projecte

Centre Professorat responsable Logo i espai web projecte
COL FEDAC