Emprenedoria. Petits empresaris de Ponent

Projecte d’emprenedoria adreçat prioritàriament a l’alumnat de cicle mitjà i superior de primària dels centres que vulguin treballar l’actitud emprenedora.

La proposta arrenca del concepte d’APRENEDORIA que combina l’aprenentatge i l’emprenedoria. Treball competencial i interdisciplinari. Durant tot el curs els/les alumnes promouran la creació d’una empresa, la constituiran, faran els estatuts, decidiran la inversió, el nom i la imatge de l’empresa, triaran els càrrecs, proposaran prototips a fabricar, els crearan artesanalment, els vendran i, finalment, retornaran les inversions i els beneficis.

Dins el Pla de Formació de Zona del Segrià, amb la col·laboració de l’Institut Municipal d’Ocupació i Global Lleida, cada curs es constitueix un Seminari de coordinació amb representants de tots els centres que desitgin participar en aquest Projecte. Aquest Seminari parteix d’una sessió informativa inicial i dues més de coordinació al llarg del curs.

Proposta del projecte

Presentació petits empresaris de Ponent. Escola Alfés

Accés al web

El Projecte es clou amb el MERCADET; fira on els i les alumnes presenten i expliquen els seus projectes d’empresa i venen els productes que han elaborat artesanalment al públic en general.

Curs 2019-2020 – S’inicia per quart any consecutiu el Projecte d’apreneduria. Centres participants al Projecte

Centre Professorat responsable Logo i espai web projecte
COL FEDAC