XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta – SE del Segrià

El divendres 6 de maig, a les 10:30h, té lloc la Final territorial a l’Auditori Enric Granados, de Lleida (sala 2).
Podeu seguir-lo en directe:

Cada lector/a llegeix un fragment del llibre triat. La lectura ha de tenir una durada màxima d’un minut i a l’inici, hauran de dir el títol i l’autor/a

La Final al Teatre Nacional de Catalunya, prevista per a l’1 de juny.

Ja tenim l’alumnat seleccionat!!

El dia 18 de març, després d’una llarga deliberació, el Jurat format per les senyores M. Rosa Mateu Prunera i Àngels Morera Toldrà i els senyors Francesc Blanch Castells i Juanjo Manau Encontra, va emetre el veredicte declarant finalistes del XVIII Certamen de Lectura en Veu Alta a la Semifinal del Segrià a:

• Categoria de Grumets vermells
Laia Moreno, de l’Escola La Mitjana, de Lleida.
  • Categoria de Grumets verds:
Rayan Bachiri, de l’Escola Francesc Feliu, d’Aïtona.
  • Categoria de Timoners
Sara Moro, de l’Escola Joan XXIII, de Lleida.
  • Categoria de Corsaris
Aurembiaix Ballabriga, de l’Institut Joan Oró, de Lleida.
  • Categoria de Tropa de Corsaris
Biel Costa, Aina Pané i Nara Guiu, de l’Institut Joan Oró, de Lleida.

Enhorabona a l’alumnat seleccionat! Aquí teniu la presentació i l’acta de la Semifinal del Segrià

ACTA Jurat XVIII Semifinal del SE del Segrià

Des del Servei Educatiu del Segrià, agraïm la qualitat de les intervencions, la bona disponibilitat i el temps dedicat a les persones que han format part del jurat.

Agraïm la participació, la motivació, l’esforç i el treball de qualitat fet a les aules especialment per les dificultats que ha comportat de nou el format no presencial i donem l’enhorabona a les nenes i nens / nois i noies, al professorat i als centres per l’alt nivell dels i les participants. Així mateix us encoratgem a participar a la propera convocatòria.

Durant la setmana del 28 de març a l’1 d’abril, els centres participants poden recollir el diploma de participació del centre i de l’alumnat, juntament amb l’obsequi, al CRP del Segrià (C/ Pius XII, 4 – Lleida).

Valors del Certamen

Informació i inscripcions.

Relació de llibres del XVIII Certamen per a la fase SEMIFINAL. Tots són en l’edició escolar, per tant us preguem que us fixeu en l’EAN i la col·lecció.

El Certamen s’estructura en semifinals (hi participen tots els centres inscrits i tenen lloc durant el mes de març) i finals territorials (hi participen els/les finalistes de la fase anterior i tenen lloc entre abril i maig). La festa final no és competitiva, és de reconeixement i de celebració.

ENLLAÇ AL FORMULARI DE LLIURAMENT DE VÍDEOS
Centres inscrits a la SEMIFINAL DEL SERVEI EDUCATIU DEL SEGRIÀ (telemàtica):
      • ESC Francesc Feliu (Aïtona)
      • ESC Pinyana (Alfarràs)
      • ESC Teresa Bergadà (Alguaire)
      • ESC Antònia Simó i Arnó (Almacelles)
      • ESC Doctor Serés (Alpicat)
      • ESC Joan XXIII
      • ESC Joc de la Bola
      • ESC La Mitjana
      • ESC Pràctiques II
      • ESC Països Catalans
      • ESC Sant Josep de Calassanç
      • ESC La Rosella (Rosselló)
      • IE Torre Queralt
      • Col·legi El Carme
      • Col·legi Institució Lleida
      • Col·legi Maristes Montserrat
      • Col·legi Sagrada Família
      • Col·legi Santa Anna
      • INS Canigó (Almacelles)
      • INS d’Alpicat
      • INS La Mitjana
      • INS Joan Oró
      • INS Ronda
      • INS Joan Solà (Torrefarrera)
CALENDARI
SEMIFINAL del SE del Segrià
11 febrer Correu informatiu als centres inscrits a la Semifinal.
4 març Notificació dels fragments de text a llegir i enviament del formulari.
7-11 març Termini d’enviament del formulari amb els vídeos.
18 març Semifinal i veredicte del jurat.
21-25 març Comunicació als centres i publicació dels finalistes de cada categoria al Nodes del SE del Segrià.