Xerrada: Cartografia emocional

Dins del marc del seminari de traspàs de l’alumnat de primària a secundària es presenta aquesta xerrada formativa  a càrrec d’Antoni Giner Tarrida,  tècnic de formació permanent (tutoria, orientació, convivència i inclusió) a l’ICE (UB) i professor associat de la Facultat d’Educació; ha acompanyat a docents en diversos processos de canvi, individuals o d’equip.

La seva mirada s’impregna del model sistèmic.  Impulsor (des de l’ICE) de projectes d’acompanyament basats en la mentoria i el coaching educatiu per a alumnat, docents, equips directius o famílies, com el Projecte Escolta’m o el projecte I WILL, entre d’altres.

Actualment, Inspector d’Educació.