Jornades coordinació 0-6

Com cada any el seminari de coordinació d’educació infantil 0-6, organitza un seguit d’activitats que enguany estan vinculades amb la temàtica acordada en la Xarxa de Centres Públics 0-18 de Sarrià-Sant Gervasi, i que es vertebren entorn a la creativitat i a les emocions.

Les dues primeres sessions seran a càrrec de Diana Comes, col·laboradora de l’Institut de la Infància. Ella es presenta així a el Món/Tot Sant Cugat

“Sóc mestra, psicopedagoga amb més de 24 anys d’experiència en educació des de diferents àmbits. Vaig iniciar la meva carrera professional com a mestra d’edats compreses entre els 2 als 5 anys (segon cicle d’Educació Infantil), més endavant vaig formar, amb una psicòloga clínica, un gabinet psicopedagògic escolar treballant a diferents escoles alhora des de llar d’infants passant per primària, secundària i batxillerats. Actualment dirigeixo amb una sòcia la llar d’infants Sol Solet de Sant Cugat. Com a psicopedagoga, també col·laboro amb nens amb dèficit d’atenció, ajudant-los amb el suport psicopedagògic dels nens i les seves famílies”

Per la 3a sessió comptarem amb la presència de mestres d’escola bressol i parvulari que han viscut directament l’experiència d’intercanvis entre escoles a Horta-Guinardó.

Per a nova inscripció aneu a1050321105  Coordinació d’escola Bressol i Parvulari a Sarrià-Sant Gervasi Taller. 06/02/2020 al 11/3/2020  (10 h de certificació)