Jocs Florals Escolars Sarrià-Sant Gervasi

Ens plau convidar-vos, demà dimecres 26 de maig a les 10h, al lliurament dels premis corresponents als  XXVI Jocs Florals Escolars de Sarrià Sant Gervasi i que podreu seguir amb l’enllaç de sota.

Enguany, i per a qüestions del tot inexplicables, el resultat dels premis han anat a parar a l’oficina de correus de la cartera Georgina Llapis, i ha estat gràcies a la seva astúcia com a investigadora que es podran donar conèixer en el temps previst.

Esperem que us agradin i moltes felicitats a tot l’alumnat que ha participat i ha fet possible, un any més, la celebració dels JOCS FLORALS ESCOLARS DEL DISTRICTE DE SARRIÀ- SANT GERVASI

ATENCIÓ, s’ha comés un error,  l’obra amb el pseudònim Lluna plena i que porta per títol Llum i foscor, guardonada amb premi del districte en la categoria G2,  i que ha estat seleccionada també per a passar al premi CIUTAT, pertany a l’escola Els Arcs. Des d’aquí, volem demanar disculpes a les persones afectades, en especial al guanyador/-a i al seu centre educatiu.

Recollim també la notícia de BTV i deixem a sota el seu enregistrament de l’acte i que correspon a la 30a edició del Jocs Florals Escolars 2021, i on hi han participar prop de 1.500 alumnes de primària, secundària i educació especial d’uns 600 centres escolars dels 10 districtes de Barcelona.

També deixem a sota el llibre de les obres guanyadores.