XVI Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta infantil 2019-20

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, dirigit a alumnes de tot Catalunya, per a fomentar la lectura en veu alta.

El certamen està organitzat en cinc categories que comprenen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO (veure categories). Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria per a les categories individuals i un grup de tres alumnes per a la Tropa de Corsaris.

Organització de les fases del certamen: els quarts de finals, les semifinals i la final de Catalunya.

Els llibres proposats per a les diferents fases de l’edició del curs 2019-2020.

La inscripció al XVI Certamen de lectura en veu alta estarà activa de l’1 al 31 d’octubre de 2019.

Les places són limitades i l’organització es reserva el dret de tancar la inscripció abans de la data límit.

Per a més informació: info@lecturaenveualta.cat