L’Escola Llebetx i l’Institut Baix-a-mar, guanyadors del concurs “El món del mar”

El dimecres 18 de març es van entregar en el Teatre Principal dins la ceremònia del lliurament dels premis Francesc Roig Toques de reconeixement a les trajectories i per la tasca de divulgació relativa al mar, els premis als guanyadors del concurs escolar “El món del mar”que organitza l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

En aquesta tercera edició els guanyadors del concurs escolar  van ser la classe de primer de d’Educació Primària de l’Escola Llebetx amb el treball “El joc dels krakens” i la classe de tercer de l’ESO de l’Institut Baix a mar pel treball “Baix a mar in the past”.

En la categoria corresponen a treballs de cicle mitjà i superior d’educació primària va quedar desert.

Des d’aquí volem felicitar als guanyadors.

Enhorabona!