COEDUCA – I Congreso Estatal de coeducació

Els dies 29 i 30 d’octubre 1r Congrés Estatal de Coeducació a València, també amb modalitat on-line.

Podeu trobar fer la inscripció abans del 13 d’octubre.

Consulteu el programa

OBJECTIUS:
    • Definir els principals àmbits que engloba la coeducació.
    • Donar a conèixer els principals reptes de l’agenda 2030 en matèria de coeducació. ODS.
    • Sensibilitzar el professorat en matèria de coeducació, en el marc de el nou currículum.
    • Dotar el professorat d’eines per afavorir l’adquisició de competències clau relacionades amb la igualtat i la convivència de l’alumnat.
    • Sensibilitzar el professorat sobre els reptes coeducatius de segle XXI als quals s’ha d’enfrontar a l’alumnat.
    • Visibilitzar i compartir les actuacions de diferents administracions educatives en relació a la coeducació.
    • Visibilitzar i compartir les bones pràctiques dels centres educatius en matèria de coeducació.