Xerrada de la Mònica Baró, sobre els llibres d’imaginació, coneixements i no ficció

Dins de les actuacions que realitza el Grup de treball de Literatura Infantil i Juvenil del Garraf està previst que el proper dijous, 24 de novembre de 2019, a les 17,30h. a la Sala de formació del CRP del Garraf (carrer Canigó 4) tindrà lloc la conferència:

Quins aspectes cal tenir en compte a l’hora de seleccionar llibres de coneixements, informació i no-ficció per al nostre alumnat?

a càrrec de la Mònica Baró

La Mònica Baró, és professora de Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. S’ha especialitzat en biblioteques escolars i ha publicat nombrosos articles i llibre sobre el tema. Ha format part de l’equip que ha dut a terme els estudis sobre la situació de les biblioteques escolars a Espanya el 2005, el 2010 i el 2013.  És coordinadora del Màster de Biblioteca escolar i promoció de la lectura (UAB-UB).

Aquesta conferència és oberta a totes les persones interessades.

Us convidem a participar-hi.