Conferència: “La biblioteca escolar del segle XXI” a càrrec de la Mònica Badia

El passat dijous, 10 de març, dins de les activitats del Seminari de coordinació de Biblioteques Escolars del Garraf vam comptar amb la presencia de la Mònica Badia i la Mar Font del Programa de Biblioteques Escolars Puntedu del Departament d’Educació que ens van fer una interessant xerrada sobre Les Biblioteques escolars del segle XXI, on van exposar de manera exhaustiva quins són els aspectes primordials a tenir en compte a la biblioteca de centre per tal d’afavorir la innovació educativa i donar resposta adequada a les necessitats d’alumnat, professorat i famílies.

Entre altres qüestions rellevants que van sorgir van ser:  el per què de la necessitat de la biblioteca escolar hores d’ara, la biblioteca escolar com a motor de canvi del centre, el rol del professorat bibliotecari, l’impuls,de la seva dimensió digital, el treball de la competència informacional de l’alumnat , el suport al treball de la competència lectora i literària …. .

Us convidem a veure la gravació d’aquesta interessant xerrada clicant aquí.

També us adjuntem l’enllaç a la presentació que va emprar per si és el vostre interès i a on podreu trobar també altres enllaços a documents que van esmentar.