Concurs de problemes de física – Physicat

Physicat, és un concurs de resolució de problemes de física en equip adreçat a l’alumnat de 4t d’ESO. Aquest any es celebra la 3a edició.

El concurs consisteix en la resolució de problemes en què els alumnes hauran de treballar en equips de 4 a 6 membres. Cada grup disposarà d’un temps màxim d’una hora per a resoldre els exercicis. Les proves es realitzaran telemàticament en el mateix centre, en l’hora i el dia que el professor decideix (dins del termini marcat pel concurs).

El període d’inscripció és del 22 de febrer al 3 de març. Pots consultar tota la informació del funcionament del concurs, el temari i inscriure’t a:

El concurs es durà a terme del 15 al 26 de març de 2021

T’animem a participar-hi amb el teu alumnat !!! Una bona oportunitat d’engrescar els alumnes amb la Física.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu adreçar al correu de Physicat.

problemesphysicat@gmail.com