Com aprenem? Una aproximació científica a l’aprenentatge i l’ensenyament

Héctor Ruiz Martín dirigeix la International Science Teaching Foundation, on investiga en l’àmbit de la psicologia cognitiva de la memòria i l’aprenentatge per desenvolupar recursos educatius basats en l’evidència científica. Des de 2002, ha fundat i desenvolupat diversos projectes per contribuir a la millora de l’educació K-12, proporcionant a docents i estudiants eines i metodologies fonamentades en la recerca sobre com aprenen les persones. Ha estat assessor de diverses escoles, organitzacions educatives i governs d’Europa, Àsia i Amèrica, i és autor dels llibres ¿Cómo aprendemos? Una aproximación científica al aprendizaje y la enseñanza (Editorial Graó, 2020), Coneix el teu cervell per a aprendre a aprendre (ISTF, 2020) i Aprendiendo a aprender (Vergara, 2020). El seu treball es centra en bastir ponts entre la recerca científica sobre com aprenen les persones i la pràctica educativa.

ACCÉS A L’ENREGISTRAMENT

INFOGRAFIA