Alumnes de l’Escola L’Arjau guanyem el concurs del Saló del Còmic de Barcelona

En el marc de la 37a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona (FICOMIC), el passat dissabte 7 d’abril va tenir lloc l’entrega dels premis del VII Concurs Escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, on col.labora el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Entre els premiats hi ha hagut dos alumnes de l’Escola L’Arjau de Vilanova i la Geltrú, el Joan Piñol Fonoll i el Pau García Bulete.

Els dos alumnes han aconseguit respectivament el primer i el segon premi de la categoria A, que correspon als alumnes de cicle mitjà d’educació primària (tercer i quart).

Els títols dels còmics que han presentat al concurs han estat: “La màquina de rimar” del Joan Piñol, que ha aconseguit el primer premi, i el  Pau García Bulete que ha obtingut el segon premi amb el còmic “La màquina que converteix pedres en menjar”.

Moltes felicitats Joan i Pau !!!