EDISON V2.0 Robot educatiu

EDISON és educatiu

El CRP del Garraf té a la vostra disposició una maleta amb 4 robots Edison.  Aquest robot és un bon recurs per iniciar-se en la programació en diferents tipus de llenguatge:  lectura de codi de barres i programació per bloc, Edblocks o Edscratch.

Edison és un robot programable dissenyat per ser un recurs pedagògic STEAM complet per treballar el pensament computacional, programació amb codi i robòtica per a alumnat de 4 a 16 anys d’una manera pràctica.

Aquest robot és més que només programar. A diferència d’altres jocs educatius de programació, EDISON permet als nens rebre feedback instantani, poden veure aplicats tots els avenços que han fet programant i jugar amb aquestes característiques, podent arreglar problemes que sorgeixin en el procés. EDISON és una joguina educativa de la qual es poden beneficiar nens amb diferents processos d’aprenentatge. Ja que es fa servir l’aprenentatge visual i l’aprenentatge kinestèsic.

• Estimula la creativitat
  • Millora l’atenció
  • Adquisició de raonament lògic

Enllaços generals

Programem el nostre robot Edison

L’alumnat pot progressar en la robòtica i la programació utilitzant Edison amb diferents llenguatges de programació progressius.

1.  Treball amb Codis de barres.

Adequats per a majors de 4 anys sense experiència prèvia en programació o la robòtica.

2.  EdBlocks

Programació per blocs online simplificada i sense text, adreçada a l’alumnat de 7-12 anys sense experiència prèvia i que s’introdueix a la programació i la robòtica.  [Activitats d’aula]

3.  EdScratch

Per alumnat a partir de 10 anys. Aplicació de programació per blocs, tipus Scratch. Requereix d’una comprensió bàsica dels fonaments de la programació.  [Activitats d’aula]

4.  EdPy

Per a alumnat de més de 13 anys o més. Cal conèixer els fonaments de programació textual amb llenguatge Python (codi real). És en línia i també té complement per a Chrome. [Activitats d’aula]

Edwareapp. Llenguatge de programació gràfic per a Edison compatible amb els robots LEGO. Aquesta versió segueix activa però ja no s’actualitza.

Kit Edcreate Edison

El kit d’EdCreate Edison és un conjunt de peces de construcció que permeten ampliar els robots Edison amb 5 models d’expansió. EdCreate enriqueix l’experiència educativa STEM de l’alumnat a través d’enginyeria interactiva i projectes de programació.

Es poden completar cinc projectes EdBuild que requereixen nivells progressius de capacitats de codificació, convertint-los en una addició perfecta al programa d’estudis Edison i la robòtica.

Guies didàctiques

Més materials i enllaços