XXI Festa per una societat inclusiva al Garraf

El proper dissabte 18 de maig tindrà lloc la 21a edició de la Festa per una societat inclusiva de les persones amb disCAPACITAT. L’activitat comptarà amb diversos tallers, exposicions i actuacions teatrals i musicals a la plaça de l’Església de Ribes entre les 16:30 i les 23h.

Com a novetat d’enguany es realitzarà una cercavila oberta a totes les persones que hi vulguin participar. La convocatòria és a les 16:30h a la mateixa plaça de l’Església.

La programació completa està disponible en aquest enllaç.

També podeu consultar els manifestos que han elaborat els diversos col·lectius que participen de la festa:

• Enllaç manifest realitzat per alumnes dels centres educatius de Sant Pere de Ribes.
  • Enllaç manifest realitzat per la Plataforma ciutadana per una escola inclusiva al Garraf.
  • Enllaç manifest realitzat per l’esplai GER de sant Pere de Ribes.
  • Enllaç manifest realitzat per PROJECTE TIMOL.
  • Enllaç manifest realitzat per projecte VIDA INDEPENDENT GARRAF.
  • Enllaç manifest realitzat per PLATAFORMA CIUTADANA PER UNA EMPRESA INCLUSIVA.

Per una societat inclusiva, som-hi!