VI Concurs escolar “El món del mar” (Premi Roig Toqués)

Amb motiu de la celebració anual del premi Roig Toqués, l’Institut Municipal de Patrimoni Cultural i l’Associació d’Amics de la Carpa Juanita i Francesc Roig i Toqués convoquen el concurs escolar “El Món del mar”.

Aquest concurs té per objectiu promoure la sensibilització dels infants i joves envers el món marítim i copsar la seva mirada respecte el mar premiant els treballs escolars col·lectius realitzats durant el curs 2023-2024 que continguin una experiència, un estudi, una investigació o una invenció sobre el món del mar en qualsevol de les seves vessants (mar, pesca, biologia marina, medi ambient, etc.).

Els treballs poden ser realitzats de forma interdisciplinar a partir de les àrees de Medi natural, Medi social, Educació Visual i Plàstica, Llengua… repartits en tres categories:

• Alumnat d’Educació Infantil i Cicle Inicial de Primària.
  • Alumnat de Cicle Mitjà i Cicle Superior de Primària.
  • Alumnat d’Educació Secundària Obligatòria.

El termini de presentació de treballs és del 22 d’abril al 3 de maig de 2024.

Podeu consultar totes les bases del concurs clicant aquí.