Projecte Lighnet de captació de CO2

En el marc de la Setmana de la Ciència 2023, us convidem a formar part d’ una experiència única! El Projecte Lighnet ( projecte de captació de CO2 a les escoles)

Activitat educativa orientada a estudiants de 5è i 6è de Primària i 1r i 2n d’ESO

Afrontem l’emergència climàtica, un dels reptes més colossals del nostre temps. Gràcies a un material experimental de nova creació, els estudiants seran protagonistes d’ una recerca conjunta amb l’Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2). L’experiment començarà just abans de la Setmana de la Ciència encapçalada per la FCRi i els resultats es
recolliran online durant aquest període tan especial (10-19 de novembre).

Objectius:

• Identificar materials que absorbeixin CO .
  • Seguir protocols experimentals i interpretar dades.
  • Comprendre l’impacte del CO en el canvi climàtic.
  • Promoure la consciència sobre la necessitat de reduir les emissions.

Us adjuntem el cartell de l’activitat Lightnet ICN2 del projecte de captació de CO2 a les escoles.

Més informació a: https://icn2sc23.my.canva.site/

En aquest cartell trobareu un enllaç on podeu fer la inscripció. Un cop inscrits, a partir del 2 de novembre s’enviarà el material (sense cost) als centres educatius. Cada paquet conté 200 grams de producte i una carta de salutació amb instruccions. (podreu demanar un o dos paquets, segons les vostres necessitats)

Fes recerca amb nosaltres per combatre el canvi climàtic i gaudeix d’una Setmana de la Ciència 2023!