Programa Educatiu Científic en Joc. Curs 22-23

CientífiKs en Joc és un programa educatiu virtual del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è dels centres educatius de Primària de Catalunya. L’alumnat dissenyarà un videojoc sobre una investigadora catalana en actiu, a qui coneixerà personalment. Enguany es tractarà la temàtica de l’energia des de diverses perspectives de la recerca.

Les finalitats del programa són:Promoure el gust per la ciència i el coneixements a l’alumnat de 5è de primària,Promoure la creativitat, el treball multidisciplinar i el treball en equip mitjançant el disseny d’un videojoc,Fomentar el coneixement d’institucions de recerca catalanes així com la recerca que s’hi du a terme com les persones que hi treballen, Visibilitzar nous rols femenins en el camp de la recerca, Aproximar-se al món de la recerca de la mà d’investigadores. Cada escola treballarà en contacte amb una investigadora en actiu d’un centre de recerca o universitat catalana.

La proposta del programa és:

• Dissenyar (no programar)  un videojoc fruit del treball estret amb una investigadora
  • Participar al concurs de Videojocs de l’edició 2022/2023
  • Rebre suport i acompanyament per dur a terme la tasca didàctica amb l’alumnat
  • Disposar de materials didàctics per treballar la proposta amb l’alumnat

Sessions informatives els dies 5 de juliol, 9 de setembre i 20 de setembre: Inscriu-t’hi.

Per inscriure’s cal que envieu un correu a projectes@nusos.coop per fer-nos arribar el vostre interès i incorporar-vos als propers mailings d’informació i novetats del Programa CientífiKs en Joc.
Places limitades, inscripcions fins l’octubre de 2022. Més informació.