Premis docents ENGINYERS BCN 2020

Des d’Enginyers Barcelona, i concretament des de la Comissió Ensenyament i del Grup de Recerca i Innovació en la Formació Tecnològica, convoquen uns premis per tal d’incentivar les vocacions tècniques entre els més joves, així com motivar al seu professorat:

• II Premis Professor Rius de Reus “Andròmines per fomentar la tècnica entre la infància”. S’adreça principalment al professorat de Primària, que en el seu dia a dia s’esforça per donar una formació adient per fer que l’alumnat que es pugui enfrontar en un món en contínua evolució. Tots els treballs hauran de ser enviats i rebuts com a màxim l’u de març de 2021, en format PDF via correu electrònic juan.soler@upc.edu. Acte de lliurament de premis 25 de març de 2021 de manera virtual.
    • III Premis Franz de Copenhage per a treballs de recerca de ciències, tecnologia i art (STEAM9 de 4t ESO, Batxilleratr (SEAM) i CFGM (especialitats tècniques i artístiques). S’adreça a qualsevol alumne de nivells esmentats anteriorment. Aquesta convocatòria és oberta als cursos acadèmics: 2018-19, 2019-20 i 2020-21. Tots els treballs hauran de ser enviats i rebuts com a màxim el dimecres 14 d’abril de 2021, en formar PDF via correu electrònic a juan.soler@upc.edu. L’acte de lliurament de premis es farà el 29 d’abril de 2021 de manera virtual.

Aprofitem per informar-vos que està previst realitzar el 21 d’octubre de 2021, de manera virtual, la “X Jornada d’Innovació i Recerca docent a la Universitat, a l’Ensenyament Secundari i Primària” per mostrar alguns exemples d’activitats sobre  com innovar i/o fer recerca a l’aula en els nivells esmentats anteriorment.

• Per a més informació dels II Premis Professor Rius de Reus cliqueu aquí.
                • Per a més informacó dels III Premis Franz de Copenhage per a treballs de recerca de ciències, tecnologia i arts cliqueu aquí.
                • Per a més informació de la X Jornada d’Innovació i Recerca docent a la Universitat, a l’Ensenyament Secundari i Primària cliqueu aquí.