Les escoles verdes del Garraf netegen la riera de Ribes

El proper dimarts, 22 de març, algunes de les Escoles Verdes de la comarca del Garraf, per celebrar el Dia Mundial de l’Aigua, netejaran diversos trams de l’espai natural protegit de la Riera de Ribes des del castell de Ribes fins a la seva desembocadura..

En aquesta activitat mediambiental hi participaran:  l’Escola Pia de Sitges, l’Escola Les Roquetes, la Llar d’infants municipal del Cargol de Ribes, la llar d’infants municipal del Castellot d’Olivella, l’Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges, l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes i l’Institut-Escola El Morsell d’Olivella.

Els objectius d’aquesta actuació són:

• Sensibilitzar sobre la cura del medi ambient
      • Fomentar la participació en la conservació del medi natural
      • Conèixer els espais naturals del territori
      • Conscienciar sobre l’impacte dels residus a la natura
      • Intercanviar inquietuds de respecte envers els espais naturals

Aquesta neteja de la Riera de Ribes entrarà també dintre del LET’S CLEAN UP com a prova pilot de l’app de Litterati.