Inscripcions obertes a la Trobada de corals de Primària i CorArts de Secundària

Fins al 6 de novembre us podeu inscriure a la XVIII Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària i al projecte CorArts (Trobada de corals d’Educació Secundària).

Aquest curs 2020-2021, el Departament d’Educació convoca la Trobada i el CorArts (evolució de la Trobada de secundària) amb l’objectiu de potenciar i difondre l’educació musical que estan duent a terme molts mestres a les nostres escoles. Aquesta trobada d’enguany mantindrà l’esperit de les múltiples edicions anteriors tot adaptant-se a la situació de prevenció de la pandèmia que estem vivint. En aquest sentit, els centres podran preparar de manera flexible l’esdeveniment, sigui amb els grups estables o amb els espais amb què comptin. Als mesos d’abril-maig se celebraran trobades virtuals territorials on cada cor interpretarà una cançó individualment pels altres assistents i, al final, es farà un cant comú sincronitzat. A secundària, com cada any, es comptarà amb el suport de les orquestres dels conservatoris i, per primera vegada, de grups instrumentals d’escoles de música.

Enllaços d’interès referents a la Trobada d’infantil i primària: