III Trobada pedagògica de biblioteques escolars de Catalunya

El 13 de juny s’organitza la 3a Trobada pedagògica de biblioteques escolars que tindrà a la Casa del Mar de Barcelona. Aquesta trobada va dirigida a coordinadors de biblioteques de centres educatius, membres d’equips directius, membres de la comissió de biblioteca, bibliotecaris, docents en general, personal de serveis educatius i altres.

Les inscripcions són fins el 10 de juny de 2019 en l’enllaç següent: “La biblioteca escolar: un motor per a la cohesió social i la inclusió “.

• Objectius:
    Reflexionar sobre el paper de la biblioteca escolar per afavorir l’equitat, facilitar la cohesió social i la inclusió.
    Conèixer experiències de centres educatius que aposten per la biblioteca escolar com a element de cohesió social.
    Compartir informacions del Programa biblioteca escolar “puntedu”.
  • Continguts:
    Conferència a càrrec de Guadalupe Jover.
    Presentació d’experiències.
    Informacions del Programa de Biblioteca escolar “puntedu”.

Per a més informació cliqueu aquí.