Dia de la Ciència al Carrer a Sitges

El proper divendres, 15 de novembre, des de les 9 a les 13,30h aproximadament, a l ‘espai de la Fragata de Sitges hi haurà una nova edició del Dia de la Ciència al Carrer, dins dels actes previstos de la 24a.  Setmana de la Ciència al Garraf.

En aquesta jornada de divulgació científica hi prenen part tant alumnat de centres educatius de la comarca com de diferents entitats col·laboradores.

Enguany seran dotze els centres de primària i secundària que participaran en la mostra d’experiments: l’Escola Ítaca de Vilanova i la Geltrú, l’Escola El Roure Gros de Santa Eulàlia de Riuprimer, l’Escola Pia de Sitges, l’Escola Pia de Vilanova, l’Intitut Vinyet de Sitges, L’Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges, l’Institut Baix a mar de Vilanova i la Geltrú, l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes, l’Institut Pla del Bosc de Canyelles, l’Institut Xaloc de les Roquetes i l’Institut Les Vinyes de Cubelles.

Entre les entitats que participaran en la mostra d’experiments tenim: el CESIRE, el Centre d’Estudis del Mar de Sitges, el Centre de Recerca Matemàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona, l’EPSEVG de la Universitat Politècnica de Catalunya, el col.lectiu  Ciencia en Acción l’Observatori Astronòmic del Parc del Garraf, L’Espai Far de Vilanova i la Geltrú i el Col.legi d’Enginyers Garraf – Alt Penedès.

Aquesta mostra d’experiments científics està organitzada per l’Ajuntament de Sitges i el Servei Educatiu del Garraf, amb la col.laboració del Consorci del Patrimoni de Sitges. que facilita als assistents a la jornada la visita als diferents museus de la vila.

El cartell de la jornada ha estat confegit per l’alumnat del Batxillerat artístic de l’Institut Joan Ramon Benaprès de Sitges.