Dia de la Ciència al Carrer

El divendres 15 de novembre celebrem el Dia de la Ciència al Carrer, jornada cièntifica divulgativa que dura tot el matí i té lloc a l’Esplanada de la Fragata de Sitges de 10h a 13.30h. Podeu fer la inscripció com a visitants o bé podeu presentar alguna mostra.

El Consorci del Patronat de Museu de Sitges ens ofereix la possibilitat de poder complementar el recorregut a les exposicions científiques amb una visita a algun dels Museus de Sitges. Per aquest curs en ofereixen la possibilitat de visitar la Fundació Stämpfli d’Art Contemporani, el Palau Maricel o el Museu Cau Ferrat i Museu Maricel. Tambe comptem amb col·laboradors com la UPC, Ciència en Acción, ESERO, Observatori del Garraf, Espai Far, CRM (Centre de Recerca Matemàtica)… . Però creiem que allò dóna més valor a aquesta jornada és que siguin els mateixos alumnes dels centres de la comarca qui faci demostracions, experiments … als visitants (alumnat de CS de Primària, Secundària i Cicles).

INSCRIPCIÓ VISITANTS DIA DE LA CIÈNCIA AL CARRER
(Cicle Superior Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius)

INSCRIPCIÓ COM A EXPOSITORS DIA DE LA CIÈNCIA AL CARRER
(Cicle Superior Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius)