Convocats els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca aquest any 2020 els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura, tant en prosa com en poesia, en infants de sis a divuit anys.

En quan a la categoria del conte il·lustrat està adreçat a tots els alumnes de primària i als alumnes de primària de les escoles d’educació especial. L’objectiu és promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. En aquesta categoria s’han d’abordar noves tècniques narratives com el guió, la llengua oral, la banda sonora i la dimensió visual i plàstica.

Els jocs consten de tres fases.

La primera fase és la selecció de treballs dels diferents Serveis Educatius. Cada centre participant haurà de triar un text per a cadascuna de les categories (consulteu les bases) entre els treballs del seu alumnat i s’enviaran, abans del 29 d’abril als Serveis Educatius del Garraf, en format digital.

Els treballs dels alumnes/les alumnes hauran d’anar signats  amb pseudònim.

Cada Servei Educatiu constituirà un jurat que escollirà un treball per categòria que s’enviarà als Serveis Territorials..

En la segona fase d’entre tots els treballs seleccionats en la fase anterior, un jurat constituït als Serveis Territorials n’escollirà vuit, un per categoría, que passaran a la fase final. Tots els centres participants finalistes podrán asistir a la final terriotrial es realitzarà el 26 de maig a l’Espai Francesca Bonnemaison, carrer de Sant Pere Més Baix 7 088004 Barcelona,

La tercera fase i  final dels VII Jocs Florals Escolars de Catalunya es durà a terme el dissabte 13 de juny de 2020. Els treballs guardonats es publicaran a la pàgina web del XTEC.

Per a més informació us podeu adreçar al web dels VII Jocs Florals on podreu trobar les bases de l’edició d’enguany:

Us animem a participar-hi!!!