Aprenentatge entre iguals per a l’ús i la millora del català i per a la relació entre el català i el contingut matemàtic

Des del GRAI (Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb el suport i el finançament del Departament d’Educació promouen tres itineraris:

  • (En)Raonem en parella, per a la resolució cooperativa de problemes matemàtics. L’objectiu és contribuir a la millora de la competència comunicativa en català (comprensió lectora, expressió oral i escrita) i alhora millorar la competència matemàtica i promoure el diàleg, el raonament i el discurs matemàtic en contextos de resolució de problemes de la vida quotidiana.
  • Llegim en parella. L’objectiu principal és contribuir a la millora de la comunicació oral i comprensió lectora en català.
  • Llegim i escrivim en parella. L’objectiu principal és contribuir a la millora de la comunicació oral, comprensió lectora i expressió escrita en català, amb un èmfasi especial en la competència escrita.