Activitats al voltant de la investidura de la Dra. Sylvia Earle com a doctora honoris causa

La Dra. Sylvia Earle és doctora per la Duke University, ostenta 32 títols honorífics i ha estat autora de més de 225 publicacions científiques, tècniques i populars, incloent 14 llibres, ha impartit conferències a més de 100 països i ha aparegut en centenars de produccions de ràdio i televisió. La seva recerca gira al voltant de l’ecologia i la conservació d’ecosistemes marins així com el desenvolupament de tecnologia per accedir a l’oceà profund.

Per celebrar aquest un esdeveniment històric per la ciutat, des de la UPC de Vilanova i la Geltrú, es proposen diverses activitats que es poden desenvolupar als centres educatius:

1. Sensibilitzar l’alumnat i el professorat sobre la protecció del medi marí a través dels següents materials audiovisuals penjats a diferents plataformes:

2. La participació d’un alumne i un docent de cada centre de la ciutat a l’acte d’investidura. Es pot fer la inscripció a través d’aquest formulari abans de l’11 d’octubre.