Acte de reconeixement dels projectes d’ApSC de Vilanova i la Geltrú

El passat dilluns, 13 de juny, va tenir lloc a l’Auditori Neàpolis de Vilanova i la Geltrú l’acte de reconeixement dels projectes d’Aprenentatge Servei i Servei Comunitari que han realitzat l’alumnat de tercer o quart de l’ESO dels centres de ciutat durant el present curs escolar, 2021-22. En l’acte hi van estar presents el Sr. Jordi Albet, Inspector d’Educació de la Zona i el Sr. Adrià Guevara, Regidor d’Infància i Joventut de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, que van ser els encarregats junt amb la Sra. Queti Vinyals, representant de les entitats col.laboradores,d’entregar els diplomes de reconeixement als quaranta projectes duts a terme.

En total enguany han participat gairebé set-cents alumnes de nou centres educatius de la ciutat i 23 entitats col.laboradores, com son entre altres: el Consorci per a la Normalització Lingüística, diverses regidories de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Càritas Interparroquial, l’Economat de VnG, l’Espai Sopen, el Consell Comarcal del Garraf, …

Us passem l’enllaç a la notícia que n’ha fet de l’acte de reconeixement el Canal Blau TV.

Així mateix, us posem unes imatges del desenvolupament de l’ acte: