43è Premis Baldiri i Reixac

La Fundació Carulla presenta els 43è Premis Baldiri i Reixac que volen reconèixer aquells centres educatius resilients que han aprofitat aquest moment de crisi sanitària i social per qüestionar-se i convertir aquesta situació crítica en una oportunitat de millora.

Premi Baldiri Escola

8 premis de 3.000 €.
Per a centres educatius amb propostes transformadores, valentes i creatives; compromesos amb els reptes socials actuals i que eduquin amb la cultura, les arts i la llengua catalana com a eines de canvi.

Premi Baldiri Connexions

10 premis de 4.000 € i programa d’acompanyament.
Per a projectes sorgits de l’aliança entre els centres educatius i les entitats culturals, que ofereixin solucions a reptes educatius i socials de forma creativa i potenciant la resiliència, i que transformin les escoles amb les arts. En especial aquells reptes que han nascut amb la pandèmia.

Premi Baldiri Experiències

20 premis de 500 € en material escolar.
Per a experiències d’aprenentatge que facilitin als infants les eines necessàries per fer front a l’emergència emocional sorgida amb la Covid-19. I que ho facin a través dels llenguatges artístics i creatius.

Premi Joan Triadú

1 premi de 3.000 €.
Categoria extraordinària amb motiu del centenari del naixement de Joan Triadú, impulsor i president dels Baldiri. Reconeixement a un centre educatiu que hagi excel·lit en l’ensenyament i l’ús del català.