42a. Escola d’Estiu del Penedès del 5 al 19 de juliol

Com cada any (i ja van 42) ens arriba el programa de l’Escola d’Estiu del Penedès. Enguany, dedicada, a un dels temes d’actualitat que sacsegen la societat cada dia i també els centres educatius, a qualsevol etapa, com és tot allò que té a veure amb el gènere:

“Qüestió de gènere amb mirada educativa”

En el següent enllaç trobareu tota la informació: inscripció, programa, propostes i ponents.

FORMAT VIRTUAL:

Tot i ser virtual, seguim el format d’altres edicions, de 9 a 12.30 h, amb una primera franja matinal de ponències per després aprofundir amb pràctiques relacionades amb la coeducació en una segona franja de tallers (itineraris a escollir).

Franja de ponències amb: Carmen Ruiz Repullo, Marian Moreno, Miguel Ángel Arconada, Jaume Funes i Amparo Tomé.

Franja d’Itineraris de tallers que podeu trobar i als que us podeu inscriure:

MATÍ: EDUCACIÓ INFANTIL- EDUCACIÓ PRIMÀRIA I EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

📝ITINERARI 1 – Educació Infantil i Primària:

• “Escoles coeducatives pel canvi social”

• “Contes infantils: un mirall on mirar-se i finestres a noves realitats”

•  “El joc, per a nens? Per a nenes? Per a tothom?”

📝ITINERARI 2 – Educació Infantil i Primària:

• “Escoles coeducatives pel canvi social”

• “Deconstruint l’educació sexista. L’art de coeducar”

• “El joc, per a nens? Per a nenes? Per a tothom?”

📝ITINERARI 3 – Educació Infantil i Primària:

• “Escoles coeducatives pel canvi social”

• “Contes infantils un mirall on mirar-se i finestres a noves realitats”

• “Llibres per la coeducació del segle XXI”.

📝ITINERARI 4 – Educació Infantil i Primària:

• “Escoles coeducatives pel canvi social”

•  “Deconstruint l’educació sexista. L’art de coeducar”

•  “Llibres per la coeducació del segle XXI”.

📝ITINERARI 5 – Píndoles formatives a secundària:

• “El joc, per a nois? Per a noies? Per a tothom”

•  “Cosificació de la dona”

• “Estratègies d’empoderament per adolescents LGTBIQ”

• “El que no s’anomena no existeix”

• “Coeducació: un programa per la igualtat”.

TARDA – (ESCOLA BRESSOL)

📝ESCOLA  BRESSOL:

• “Mirem-nos per transformar”

•  “Contes per la coeducació del segle XXI”

* Si cliqueu damunt del títol de l’itinerari, podreu fer la inscripció automàticament.

Certificacions:

Matí

El certificat de l’Escola d’Estiu podrà ser de 20 o 30 hores:

• Per obtenir la certificació de 20 h només cal inscriure’s a la EE del Penedès.

• Per ampliar la certificació de 20 a 30 hores, en el cas de les franges matinals de l’EE del Penedès (infantil, primària i secundària),  cal el visionat de 6 ponències de les ofertes de la proposta conjunta així com el treball personal que se’n derivin (mitjançant formulari).

Tarda

El certificat de l’Escola d’Estiu en la franja bressol, serà de 15 hores:

• Per obtenir la certificació cal  la participació activa en les activitats de tarda (de dilluns a dijous de 16 a 18 h), caldrà visualitzar asincronicament 2 de les ofertes de la proposta conjunta així com el treball personal que se’n derivin (mitjançant formulari).

→ PROPOSTA D’ESCOLA D’ESTIU CONJUNTA o web Federació

Inscripcions:

El fet de seguir en format virtual fa que perdem la comunicació amb els responsables de l’Escola d’Estiu, tant a l’hora de fer efectiva la inscripció com el pagament que se’n deriva. Aquest fet comporta que, enguany, hi hagi certs canvis en el procediment d’inscripció.

Per fer un símil fàcil d’entendre, s’assemblarà molt a la compra d’entrades per a un espectacle, inclosa l’opció de fer-se soci/a per accedir als diversos descomptes.

El preu de l’Escola d’Estiu:

• matí és de 60€ per a no socis i de 40€ per a socis

• tarda és de 30€ per a no socis i de 20€ per a socis

Com a persona associada del Moviment de Renovació Pedagògica del Baix Penedès o del Garraf tens és un descompte en el preu, triïs l’itinerari que triïs, t’interessi l’etapa que t’interessi.

PHOTO-2021-02-05-16-08-45.jpg

En el moment de comprar l’entrada, hauràs d’introduir el codi de descompte següent:

• Per a l’Escola d’Estiu del Penedès de matí (Educació infantil i primària) socimrp

• Per a l’Escola d’Estiu del Penedès de tarda (Escola bressol) sociabress

* instruccions d’ajuda per fer la compra

Penseu que aquests codis s’han d’aplicar ABANS de l’adquisició de l’entrada, no després.

L’ús dels codis i les inscripcions seran comprovats periòdicament.

Qualsevol persona que faci ús del codi descompte.i no sigui soci/a automàticament quedarà invalidada la seva inscripció.

Si no ets soci, FER-SE SOCI ARA i obté el teu descompte.

Per a totes aquelles persones que encara no sigueu sòcies teniu la possibilitat d’associar-vos al Moviment de Renovació Pedagògica que desitgeu, al preu de 20€, la qual cosa us donarà la possibilitat d’accedir als descomptes per a persones sòcies, no només de l’Escola d’Estiu sinó també de qualsevol altra activitat de pagament del MRP en qüestió. Un cop adquirida aquesta opció, per tal de rebre el codi de soci, us podreu posar en contacte amb el Moviment corresponent per tal que us facin arribar el codi descompte amb el que inscriure-us: