Congrés de ciència

Com en edicions anteriors, al Congrés de Ciència podeu exposar el treball que esteu portant a terme al vostre centre en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació. El XV Congrés de ciència es celebrarà del 18 al 22 de maig de 2020 a la Sala d’actes UPC-Vilanova.

• Donar suport als docents en la metodologia d’aula.
  • Possibilitar un espai de comunicació científica entre els infants.
  • Valorar el treball científic que es realitza amb l‘alumnat en els centres educatius.
  • Oferir un marc: organització, medis, espai i temps per què grups d’escolars de la comarca mostrin els seus treballs d’investigació en l’àrea de ciència.
  • Valorar les bones pràctiques, potenciar el treball en recerca i crear situacions gratificants per l’alumnat i el professorat.
  • Incidir en l’aprenentatge de les diverses habilitats lingüístiques i de comunicació.
  • Fer que l’alumnat se senti protagonista.

Podeu consultar les bases de l’activitat a:
Congrés de ciència

Per participar, cal inscriure’s emplenant el formulari d’inscripció que serà actiu de 18 al 29 de novembrede 2019:
INSCRIPCIÓ

IMPORTANT

El 5 març del 2020 de 12.45 a 13.30h, s’organitzarà una sessió informativa al CRP del Garraf on es tractaran aspectes organitzatius i tècnics.  Igualment, s’organitzarà una sessió de formació “Eines TAC i comunicació” si hi ha demanda suficient, o bé, assessoraments puntuals i sota demanda.

El professorat que participi en el Congrés  tindrà una acreditació de 15h de formació.

A  l’hora de trametre les dades, caldrà que també ens feu arribar una imatge del grup participant i un parell d’imatges per il·lustrar l’article a la publicació del Congrés.

Calendari quinzè Congrés de Ciència

Del 18 al 29 de novembre del 2019 Inscripcions per part dels centres a https://serveiseducatius.xtec.cat/garraf/
13 desembre del 2019 Confirmació de l’acceptació de la participació al congrés.
5  març  del 2020
de 12.45 a 13.30h
Sessió informativaAspectes organitzatius Congrés al CRP.
Del 30 de març al 24 d’abril de 2020 Trametre les dades al CRP del Congrés per part dels centres
Del 6 al 15 de maig del  2020 Entrega, al CRP, de la documentació que acompanyarà l’explicació de la ponència: Presentació, altres materials i pòster
Del 18 al 22 de maig del 2020 Realització del Congrés a l’UPC
Del 27 de maig al 5 de juny del 2020 Valoració de l’activitat mitjançant un formulari telemàtic.