Congrés de ciència

Introducció
Com en edicions anteriors, el Congrés de Ciència pretén donar una eina més per potenciar tot el treball dels nens i les nenes d’Educació Infantil i Primària en els centres de la Comarca del Garraf en l’àmbit de l’observació, la recerca i l’experimentació.

• Donar suport als docents en la metodologia d’aula.
  • Possibilitar un espai de comunicació científica entre els infants.
  • Valorar el treball científic que es realitza amb l‘alumnat en els centres educatius.
  • Oferir un marc: organització, medis, espai i temps per què grups d’escolars de la comarca mostrin els seus treballs d’investigació en l’àrea de ciència.
  • Valorar les bones pràctiques, potenciar el treball en recerca i crear situacions gratificants per l’alumnat i el professorat.
  • Incidir en l’aprenentatge de les diverses habilitats lingüístiques i de comunicació.
  • Fer que l’alumnat se senti protagonista.

Dates i lloc
Del 20 al 24 de maig de 2019
a la Sala d’actes  UPC-Vilanova (Av. Víctor Balaguer s/n, Vilanova i la Geltrú).

IMPORTANT
El 21 març del 2019 de  12.45 a 13.30h, s’organitzarà una sessió informativa que es farà a la mateixa sala d’actes de la UPC on es tractaran aspectes organitzatius i tècnics.
Igualment, s’organitzarà una sessió de formació “Eines TAC i comunicació” si hi ha demanda suficient, o bé, assessoraments puntuals i sota demanda.
A  l’hora de trametre les dades, caldrà que també ens feu arribar una imatge del grup participant i un parell d’imatges per il·lustrar l’article a la publicació del Congrés.

Document Activitats de dinamització i suport (Educació infantil i primària)