3era Trobada alumnes grans 25-05-2023

El passat dijous 25 de maig va tenir lloc la darrera Trobada d’alumnes grans.

Van venir la Peije, el Neizan, i la Franyelin.  Com a logopeda convidada va venir la Núria Arnau.

Vam començar, asseguts al terra passant-nos la pilota mentre dèiem els nostres noms.  Va ser fàcil recordar-los ja que érem poquets.

Seguidament, vam escoltar l’àudio de la maga Silene, una maga que havia perdut els seus poders i l’havíem d’ajudar a recuperar-los, superant unes proves fins a trobar una caixa on hi havia els seus poders màgics.

Així doncs, vam començar buscant el sobre número 1.  La primera prova consistia en donar instruccions a un company o companya que portava els ulls tapats i havia de passar per un recorregut indicat.

A continuació, vam jugar a bitlles!! Teníem bitlles de color verd, taronja i blau i en funció del color fèiem una prova o una altra. Si queia una bitlla blava, agafaven una paraula d’un sobre i havien de fer una frase on sortís aquella paraula. Si queia la bitlla taronja, agafaven de dins d’un sobre una imatge relacionada amb els mags i havien de definir el què era i els altres ho havien d’endevinar.  Si queia la bitlla verda, treien una lletra d’un sobre i havien de dir una paraula que comencés per aquella lletra. Ho van fer molt bé, i vam riure molt.

Desprès, vam fer una activitat, de postures de ioga! Un nen o nena agafava una imatge i havia d’explicar els altres com havia de col·locar-se. Va ser una mica difícil!! I vam fer postures molt estranyes i divertides!

La següent prova consistia en col·locar peces de diferents formes geomètriques, colors i mides per aconseguir fer la forma del model donat.  Ho van fer molt bé i molt ràpid.

Finalment,  va arribar l’hora de saber on estava la caixa de la maga Silene, la prova era construir una paraula ajuntant lletres escrites damunt d’uns taps de llet. La paraula era “ordinador”. Vam anar a la sala d’ordinadors i la Peije va trobar la caixa!!

Quan van obrir la caixa, van trobar llaminadures i pols màgica.! Per acabar els hi vam donar un diploma de mag a cada un  i el van decorar al seu gust.

Fins l’any vinent.

Sara i Laia