EL MÓN DE LA FLORA

Projecte compartit de 4t (Cicle Mitjà) adreçat a escoles de la comarca de la Ribera d’Ebre, “vivint els espais naturals comarcals, cultivem consciència mediambiental global. Les pràctiques d’aprenentatge que es duen a terme, persegueixen l’objectiu de poder ajudar a descobrir aspectes relacionats amb la morfologia, reproducció i identificació de la flora, i poder fer que l’alumnat visqui, conegui i senti, els espais naturals vora el seu centre educatiu, i desperti consciència de conservació i divulgació dins seu.

A continuació, trobareu una sel·lecció d’evidències i productes finals que ens aniran compartint les diferents escoles participants, sense les quals no hauria estat possible. Moltes gràcies a tot l’alumnat i docents! Salut i natura!

Els nens i nenes han volgut deixar recollit el que han dut a terme a partir de la creació de dos contes cooperatius, un per cada grup classe, on es poden apreciar molts dels aspectes descoberts al llarg de les activitats didàctiques dutes a terme amb ells i elles. També han realitzat dos vídeos promocionals que us el deixem a continuació. Esperem que ho gaudiu!

vídeo promocional CLICA AQUÍ

A continuació  compartim algunes imatges de moments del projecte. De part de l'equip educatiu del CdA de Flix, MOLTES GRÀCIES a tots i totes per la gran feina!

Pendent d'enviament.