Institut Castell de Quer (curs 22/23)

Com ja va sent habitual en els darrers cursos, aquest abril ens va visitar l’alumnat de Batxillerat de l’Institut Castell de Quer de Prats de Lluçanès. Sempre solen realitzar una estada especial ja que ens demanen alguna activitat que no tenim al nostre catàleg i sempre ens coordinem per mirar de treballar i adaptar-nos a les seves demandes i necessitats.

Per això, durant la seva estada de 4 dies van treballar l’economia del delta visitant el centre d’interpretació La Torra, a Camarles. El segon dia el vam dedicar a visitar els diferents espais de la Batalla de l’Ebre pels voltants de Corbera. El tercer dia, no podia faltar la bicicleta pel delta per conèixer les aus i els diferents ecosistemes, complementat per un taller d’anellament científic a la fundació Plegadis de la mà de Sergi Sales. I per finalitzar la seva estada, vam anar amb caiac per les muscleres de la badia del Alfacs per estudiar l’ecosistema marí.

Una estada molt complerta de la qual van treure molt de profit tal i com podreu veure en els següents video-reportatges realitzats en el moment 3 per l’alumnat:

– L’arròs al Delta de l’Ebre by Alba Borralleras .

– La Pesca al Delta de l’Ebre by Laia Montanyà i Jordi Casals.

– El turisme al Delta de l’Ebre by Nora Boix i Jana Bruch.

– La batalla de l’Ebre by Manuela Galvis i la Jana Ordeig

Com sempre, una estada molt ben aprofitada i amb un treball exemplar. Esperem veure’ns aviat!