ESC El Drac, Pacs del Penedès. Estada 2n trimestre curs 22/23

A finals de febrer ens va visitar l’escola El Drac i va realitzar una estada de 3 dies amb nosaltres amb alumnat de 3r, 4rt, 5è i 6è. Les activitats que van realitzar van ser:  “Visita als Ullals de Baltasar”, “Descoberta de la Ràpita”, “Què menja el musclo”, “La Ràpita, port i platja” i “Les aus del delta “.

Com a M3, l’alumnat de cicle mitjà va realitzar un vídeo amb un recull de fotos de la seva estada i música de fons. D’altra banda, l’alumnat de cicle superior van fer de reporters pel delta i van acabar elaborant un vídeo-reportatge de la seva estada al nostre camp d’aprenentatge. Una estada profitosa on l’alumnat es va divertir aprenent de l’entorn. A continuació us deixem amb els vídeos, no us els podeu perdre:

Des d’aquí els felicitem per la seva feina i els animem a seguir treballant amb aquestes ganes. Esperem veure’ns aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *