ACCIONS FORMATIVES TERRITORIALS -TARRAGONA

Des dels Serveis Territorials de Tarragona

Us proposem una sèrie de sessions que creiem us poden interessar i que anirem ampliant al

bloc afttgn.El formulari d’inscripció el trobareu allí per accedir a cadascuna de les accions. L’enllaç a meet i streaming es farà públic el mateix dia del webinar.

El projecte eWORLD ens arriba dimarts 30 de juny a les 17.00. amb el Programa:

.  Apertura a càrrec del director territorial del Departament d’Educació a Tarragona, Sr Jean-Marc Segarra
.  Què fa Fundació Repsol en Educació. Sra Mila García, Directora d’Educació de Fundació Repsol
.  Presentació de la plataforma i el programa educatiu eWorld. Sr Juan Núñez
.  Preguntes i respostes

Dimecres tenim una proposta fantàstica per a docents d’educació física i dijous dia 2 de juliol no us podeu perdre el webinar de Anna Casamitjana i Jaume Bartolí sobre la comunicació via Telegram.

El mestre i director de l’escola La Parellada Hugo Cardillo ens presentarà dilluns 22 a les 18.00h,Creació de models amb plaques makey makey , el treball de programació que realitza el seu alumnat. Podrem practicar amb Scratch i la placa Makey Makey. Via Meet – Inicialment reservat per a les persones inscrites
Via streaming – Obert

Núria Ferré, Jordi Masip i David Villamayor del Departament de Química de  l’Institut Comte de Rius de Tarragona presentaran “Laboratori als núvols” el dilluns 15 de juny de 2020 – 17:30 h. La informació  és al blog d’Accions Formatives Territorials, inclòs el formulari d’inscripció.

“Filming English” a càrrec d’Elena Vercher, de l’Escola Cal·lípolis – La Pineda – Vila-seca tindrà lloc el dijous18 de juny de 2020 – 17:00 h. La informació és al blog d’Accions Formatives Territorials, inclòs el formulari d’inscripció.

Dimarts 8 de juny i de la mà de Raül Flores se’ns van mostrar les càpsules de flabiol. Consisteix en una presentació interactiva on el lector-estudiant pot trobar en format vídeo el seu mestre interpretant els exercicis proposats, les partitures sonant, finestres amb informació addicional i  també trencaclosques de geografia, mots encreuats o vídeos relacionats amb el tema de la càpsula. Són una manera ben amena de continuar l’aprenentatge de forma autònoma i des de casa perquè l’alumnat pugui seguir aprenent.

El dia 2 de juny amb Enric Bolaño,Ambaixador STEAMcat i professor de Tecnologia de l’Institut El Morell, vam conèixer més del moviment maker, STEAM, la impressió 3D i la fabricació digital.

Vam començar amb “Viatges d’estar per casa” , una proposta de gamificació i continuàrem dilluns 21 de maig a les 17.30h. amb el bloc Tecnocentres de Jaume Feliu, cap d’estudis del INS Salas i Xandri de Sant Quirze del Vallés.

Estigueu atents a les xarxes socials i a la web especialment aquests dies perquè des del CRP Baix Penedès anirem recordant-vos els esdeveniments i afegint-hi més recursos gravacions i materials de cadascun.

Per veure més informació cliqueu sobre la imatge de les accions que us presentem en aquest article i accés als formularis d’inscripció i materials presentats i/o generats.