Equips

Cada servei educatiu està format per un equip multidisciplinari:

• CRP (Centre de recursos pedagògics): equip que dóna suport a l’activitat pedagògica dels centres i a la tasca docent de mestres i professorat, especialment, en temes de formació permanent, de recursos pedagògics i de dinamització de projectes de centre i de la zona.
  • EAP (Equip assessorament i orientació psicopedagògic): equip que dona suport al professorat i als centres educatius en la resposta a la diversitat de l’alumnat i en relació als alumnes que presenten necessitats educatives especials, així com a les seves famílies.
  • ELIC (Equip de Llengua, Interculturalitat i Cohesió social): equip d’assessorament i orientació en llengua, interculturalitat i cohesió social que donen suport al professorat en l’atenció a la diversitat relacionada amb l’alumnat, especialment procedent de la immigració i/o amb l’alumnat amb risc d’exclusió social, en l’àmbit dels centres educatius i els plans educatius d’entorn.
  • CREDA (Centre de Recursos Educatius per a Deficients Auditius): És un servei educatiu específic de suport a la tasca docent del professorat, pel que fa a alumnes amb greus dificultats d’audició i/o llenguatge.
  • UAO : Unitat d’Acompanyament i Orientació,  de suport personal i familiar a l’alumnat educativament vulnerable, finançat amb fons europeus. Aquest programa s’inclou en el Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència que ocupa un dels referents per a la planificació i desenvolupament de les actuacions en els propers anys dins la iniciativa Next Generation EU aprovada el 2020 pel Consell Europeu. L’equip està format per Susana Raventós Pascual i Jesús Ramírez Martínez
  • MENTORIA DIGITAL : figura que es crea com a recurs per a donar suport als centres en el marc del Pla d’Educació Digital 2020-2023. El principal objectiu és l’assoliment de la Competència digital de l’alumnat a través de l’elaboració i implementació de l’Estratègia digital de centre, que ha de permetre a més, la millora de la Competència digital del professorat i la millora del nivell de maduresa digital dels centres educatius. El projecte compta amb el finançament dels Fons europeus, gestionats pel Ministeri d’Educació. El mentor digital del Baix Penedès és en Manel Guzmán Almagro.

ampa