Xarxa de competències bàsiques

La Xarxa de competències bàsiques ha publicat dos documents que tenen com a objectiu el desenvolupament professional docent individual i col·lectiu:
L’observació entre iguals
Com ajudar els alumnes a recollir evidències de l’adquisició d’aprenentatges competencials
Us recomanem la seva lectura!!

VíDEOS LABORATORI TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA

P er treballar la Transformació Educativa als centres i a les xarxes, el Laboratori de Transformació Educativa  presenta la iniciativa “Transformar per innovar”, organitzada en quatre col·leccions de vídeos acompanyats de cinc rutines de pensament per aprofundir en les reflexions, temàtiques, experiències de centre i d’aula, que… Llegeix més»

PUNT- CONNECTA ,SUPORT DIGITAL

Punt-Connecta al Vendrell iniciativa per reduir la bretxa digital.
Dilluns 1 de març de 2021  s’inaugura el PUNT-CONNECTA, aula d’informàtica per donar suport digital a les famílies i estudiants que no disposin d’ordinador a casa. Al punt, us ajudaran a fer qualsevol tràmit administratiu i també… Llegeix més»

XERRADA: PEDAGOGIA CRÍTICA AMB EL GÈNERE

Des del MRP del Baix Penedès i del Garraf s’ha organitzat  una XERRADA VIRTUAL a càrrec de l’Ana Rodríguez Garcia (mestra d’Educació Infantil a l’escola BÃ¥tklubben d’Estocolm).

Amb moltes ganes de compartir amb vosaltres la seva experiència, us esperem el proper  12 d’abril a… Llegeix més»