En motiu dels aiguats de la comarca s’avisa que hi ha una nova zona habilitada com a pàrquing (la zona dels busos per l’alumnat del centre educatiu Mare de Déu de la Serra) durant el matí, a les tardes es pot aparcar al lloc habitual a partir de les 17.30h (darrere el camp de futbol).

Us deixem enllaçada la geolocalització (és el trencall a l’esquerra després de l’entrada al Tanatori) del pàrquing del matí.

#Setmana Bio

Coneixes la #SetmanaBio? Si no la coneixes, volem convidar-te a gaudir de les seves
activitats i, també, participar en la difusió d’aquest esdeveniment, el qual promou
l’alimentació ecològica per tot el territori català.
➔ Objectiu: Promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques
entre la població… Llegeix més»

Recerkids

Us fem arribar informació sobre la IV edició de Recerkids, el programa de recerca científica per a escoles que aquest curs té l’ecologia com a eix de treball.Recerkids és una iniciativa impulsada per la Direcció General de Recerca dins del seu programa d’activitats pedagògiques, que tenen l’objectiu de divulgar la ciència a les escoles i donar a conèixer la tasca dels centres de Recerca de Catalunya.… Llegeix més»

Congrés Educació Pública

Aquest dissabte 5 d’octubre ha tingut lloc l’Acte Inaugural del Congrés al Teatre Nacional de Catalunya que dóna pas als debats territorials que tindran lloc arreu de Catalunya. De l’octubre a l’abril del 2020 hi haurà les jornades i debats territorials (en aquestLlegeix més»

FES

El Museu de la Vida Rural et convida al FES!! Aquest 6 i 7 de setembre, no t’ho deixis perdre.
El FES és una proposta singular del Museu de la Vida Rural – Fundació Carulla, una festa.
Durant dos dies, podreu conèixer de manera vivencial propostes artístiques,… Llegeix més»