RetoTech

La Fundació Endesa, a través de RetoTech_Fundación_Endesa i amb la finalitat de contribuir i impulsar projecte que transformin i innovin l’educació dels més joves,
proposa al professorat i els estudiants realitzar un projecte tecnològic que resolgui una necessitat real del seu entorn.
Haurà integrar robòtica amb Arduino,… Llegeix més»

Jornada formativa

Innovació en l’àmbit educatiu en temps de Covid-19.
El cas de l’Escola Octavio Paz com a projecte integrador
La jornada serà duta a terme per Xavier López Ortín, formador en lideratge pedagògic i Director de l’Escola Octavio Paz a Barcelona.
Quan: Dimarts, 13 d’octubre de 18:00 hores a 20:00 hores.
On: Aula Magna del… Llegeix més»

Coeduca’t amb el currículum

Formació: Coeduca’t amb el currículum.

• Telemàtic. Internivells
  • Durada: 20 hores
  • Inscripció: 14/09/20-27/09/20. Codi activitat: 7000100509
  • Objectius:

– Conèixer el concepte de coeducació i perspectiva de gènere en l’actualitat, el seu
marc legal i la seva acció educativa transversal a través del currículum.
– Aprofundir sobre les causes i… Llegeix més»

CientifiKs

IV Concurs escolar de disseny de videojocs científics
Adreçat: Mestres i docents de 5è de primària
Termini d’inscripció: 30 d’octubre
QUÈ ÉS CIENTÍFIKS EN JOC?
És un programa educatiu virtual de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya adreçat a l’alumnat de 5è de Primària dels centres educatius de Catalunya.… Llegeix més»

III Jornada STEM

El proper dissabte dia 3 d’octubre de 2020 es celebrarà la tercera edició de la Jornada STEM a l’Espai, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques relacionades amb l’univers i l’espai.  Degut a l’excepcionalitat deguda al COVID 19 aquest any la jornada tindrà format virtual.
Com molts ja sabeu, STEM a l’Espai es celebra cada dos anys, en una data… Llegeix més»