PFZ 2019-20

Inici de les activitats:
– a partir del 5 de febrer de 2020

Banc de Recursos

Ha sortit el Butlletí de desembre de 2019. Recull de les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR al primer trimestre del curs 2019-20 pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.

mSchools Student Awards 2020

Concurs i cerimònia de lliurament de premis a alumnes i docents.
Modalitats: App Education, Mobile History Map i Scratch Challenge
Cronograma: de setembre 2019 a juny 2020.… Llegeix més»

Proves Cangur

Proves de matemàtiques: des del CS de Primària fins al Batxillerat.
Inscripcions del 15 de novembre al 18 de gener de 2020.… Llegeix més»

Fòrum TRiCS

El XIV Fòrum TRiCS tindrà lloc els dies 26 i 27 de març de 2020 al Complex Educatiu de Tarragona.
Inscripció dels centres presentats:
– de 1 de novembre al 20 de desembre de 2019

Invitació als docents

Museu d’Alcover Museu Vida Rural
Amb el carnet docent es regala una visita gratuïta en família o guiada. Es vol donar a conèixer el seu programa educatiu gaudint del museu durant les vacances d’estiu.
Filmoteca per a les escoles

Propostes educatives adreçades a tots els nivells: projeccions de cinema i sessions d’iniciació al llenguatge cinematogràfic acompanyades de material didàctic, tallers, visites, itineraris temàtics i recursos per al professorat.