DOCUMENTA: Una aplicació per a l’edició de continguts digitals

DOCUMENTA és una aplicació de “Instalaciones Pedagógicas”  que permet editar i publicar els projectes multimèdia en línia: es poden crear llocs web, revistes, fer projectes de treball amb l’alumnat, presentacions o continguts educaiuss L’aplicació – que disposa d’una interfície en català – pot ser utilitzada per alumnes i professorat com a eina per a treballar totes les àrees de coneixement de tots els nivells educatius.

Cada pàgina es pot maquetar amb un aspecte visual diferent, al gust de cada usuariat, segons els seus coneixements i necessitats; aquesta versatilitat que permet elaborar des de senzilles produccions a sofisticades presentacions passa per tres seqüències principals:crear un grup de treball; pujar els arxius i, editar el projecte.

En aquests moments DOCUMENTA és utilitzat per un únic centre de la nostra demarcació; concretament l’Institut Vall d’Arús que a través d’aquesta aplicació n’edita la seva revista.

|MÉS INFO|