#CIÈNCIA_CONFINADA Una proposta de didàctica de les ciències partir de diferents espais de la llar.

Aquests dies el nostre entorn s’ha vist força reduït, però si continuem observant el món des de la ciència, veurem que les possibilitats que se’ns ofereixen són moltes i diverses.

Des de l’àmbit de ciències i medi del CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa) presenten la iniciativa #ciència_confinada, amb un recull de propostes didàctiques i recursos que esperem que us serveixin d’inspiració o complementin aquelles que ja esteu desenvolupant, i que s’ampliaran en les properes setmanes.

L’organització és en base a diversos espais de la llar i les activitats que habitualment s’hi realitzen, i hi ha una indicació de les etapes a les que s’adequa la proposta de manera prioritària. No es tracta de materials dissenyats perquè s’adrecin directament a l’alumnat, sinó que s’han generat amb la finalitat de proporcionar-vos una informació bàsica que en permeti l’adaptació a la vostra realitat.

T també hi ha un apartat per fer-nos arribar les teves opinions, propostes o suggeriments que consideris que poden enriquir la iniciativa.

Des del web “#ciència_confinada” se us ha preparat un recull de propostes per l’alumnat d’Educació Infantil, Primària i Secundària (ESO i Batxillerat) per educar aquesta mirada a partir de diferents espais de la llar.