Fes la teva casa modernista!

Proposta educativa destinada a l’alumnat de primària i secundària
Formació per al professorat

Organitza: Casa Navàs

L’objectiu és que els alumnes es posin a la pell de Domènech i Montaner, que es converteixin en arquitectes i que dissenyin el seu propi edifici modernista de manera col·lectiva. Com passava amb aquest moviment artístic, no hi ha límits a l’hora de crear, només els de la imaginació. Això sí, s’hi han de veure reflectides algunes característiques de l’arquitectura i les arts aplicades/decoratives del Modernisme.

Per tal de facilitar les coses, des de la Casa Navàs es fan tres propostes que poden servir d’inspiració als docents a l’hora d’enfocar els projectes i/o les activitats: mural, maqueta o muntatge audiovisual o fotogràfic. S’ha de tenir en compte que el més important no és el resultat final, sinó el procés de creació i l’aprenentatge per arribar-hi.

Tots els treballs presentats s’exposaran durant el mes de juny a l’antiga botiga tèxtil de la Casa Navàs.

Per tal d’acompanyar al professorat en el procés de les tècniques artístiques, es realitzarà una formació associada que s’iniciarà el 8 de febrer: Mestres modernistes.

Presentació de la proposta didàctica: