Museïtzem i gamifiquem l’Institut

Proposta educativa destinada a l’alumnat de primària

Organitza: Institut Domènech i Montaner (Reus)

Aquesta activitat educativa inclou dos propostes. Per un costat la museïtzació de l’institut amb la vida i obra de Domènech i Montaner que convida, durant els mesos de maig i juny, a tots els escolars a fer-ne una visita guiada duta a terme pels alumnes de 4t de l’ESO que finalitzarà amb una sessió de jocs temàtics al voltant del modernisme.

La segona proposta és l’organització, el dia 9 de juny, d’una jornada a la Plaça del Mercadal de jocs inspirats en l’obra de l’arquitecte. Tot el material estarà dissenyat i elaborat pels alumnes de l’institut. Aquest material està dissenyat en un format itinerant per tal de posar-lo als servei dels centres cívics durant els mesos d’estiu i de les escoles durant l’últim trimestre de l’any.

Presentació de la proposta didàctica