Un dia del 1900

Proposta educativa destinada a l’alumnat de primària i secundària
Material per al professorat

Organitza: Museus de Reus, Biblioteques de Reus

El modernisme és més que un estil arquitectònic, és un estil de vida i d’entendre el món.

Sota aquesta perspectiva es farà una proposta de creació literària on l’alumnat podrà participar en tres modalitats: narrativa, auca o poema visual contextualitzat en el dia a dia de l’època de Lluís Domènech i Montaner.

Per dur a terme l’activitat des del Centre de Lectura i les Biblioteques Municipals es facilitaran uns guions d’elaboració amb les pautes per la creació d’aquests escrits i obres.

Des dels Museus de Reus s’ofereix als centres educatius una visita inspiradora per tal d’impregnar-se de l’esperit de l’època.

El mes de juny es farà un recull dels textos creats i s’elaborarà un llibre digital disponible a la ciutadania.

Presentació de la proposta didàctica: