I vosaltres, on cerqueu les novetats relacionades amb la lectura?

Compartim amb vosaltres el BUTLLETÍ DIGITAL BDR del 3r trimestre del curs 21-22 on hi podeu trobar guies de lectura de cara a les propostes d’estiu als centres, articles interessants, efemèrides com l’Any Gabriel Ferrater i maletes pedagògiques com la del Còmic a l’aula en versió digital.

El BDR publica aquest butlletí trimestral digital que consisteix en un recull de les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR durant cada trimestre pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya on també hi participa el programa de biblioteca escolar Puntedu.

subscriu-te! al seu Captura.JPG per rebre novetats de primera mà.

Aquestes i moltes altres informacions referents per a la biblioteca del vostre centre a la pàgina web Dinamització/Biblioteca escolar.