Conferències CIFE UVic-UCC

Des del CIFE de la UVic-UCC us fem arribar informació sobre tres conferències que creiem que poden ser del vostre interès: el dimarts 24 d’abril, el dijous 26 d’abril i el dijous 17 de maig.

Una mirada a la docència en llengua anglesa ara, avui i aquí: Perspectives de futur
GRANOLLERS
Dimarts 24 d’abril a les 18h
Lloc: Roca Umbert. Carrer Mare de Déu de Montserrat, núm. 36. 08401. Granollers

A càrrec d’Anna Vallbona,
professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la UVic-UCC i membre del grup de formadors en docència en contextos multiligües del CIFE
Què implica la docència en llengua anglesa? Què ens hem de plantejar si volem implementar un programa d’aquestes característiques a les nostres escoles i instituts?
Aquesta activitat està vinculada al Postgrau en AICLE i s’adreça al professorat d’Educació Infantil, Primària i Secundària.

Management 2020. Les competències directives essencials per a la propera dècada
MATARÓ
Dijous 26 d’abril a les 18h
Lloc: Seu MEM al Casal de barri Esmandies. Ronda O’Donnel, 94 2n 08302. Mataró

A càrrec de Carles Mendieta,
psicòleg, consultor en desenvolupamnet directiu. Formador del Postgrau en Direcció Estratègica de Centres Docents per a la Innovació i l’Exit Educatiu.
A partir de les conclusions de diferents estudis internacionals i d’anàlisi de les principals tendències que ens afectaran en el treball, s’identificarà què s’espera d’un cap i quines són les principals competències que necessitarà per a liderar en un futur pròxim.
L’activitat és un dels actes de presentació del Postgrau en Direcció Estratègica de Centres Docents per a la Innovació i l’Èxit Educatiu.

MATARÓ
Dijous 17 de maig a les 18h
Lloc: Seu MEM al Casal de barri Esmandies. Ronda O’Donnel, 94 2n 08302. Mataró

A càrrec d’Àngel Raluy,
professor del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la UVic-UCC i membre del grup de formadors en docència en contextos multilingües del CIFE.