Conferència en línia sobre biblioteques escolars i nous currículums, 17 maig

La conferència titulada “La biblioteca escolar com a eina de suport al desenvolupament de currículum” es durà a terme virtualment el dimecres 17 de maig (canvi de data; abans era 11 de maig) , de 17.30 a 19:30, i va dirigida a equips directius,  referents o encarregats/des de biblioteques escolars i altres persones implicades o interessades per la biblioteca del centre educatiu.

Aquesta xerrada es dirigeix als centres educatius d’Educació Bàsica del Maresme i Vallès Oriental, i serà a càrrec de Mònica Badia, del programa Biblioteca escolar “puntedu”.

Aquesta conferència vol subratllar el paper de la biblioteca escolar, entesa com a recurs i com a projecte de centre, en el desenvolupament del currículum. Es tracta d’un recurs transversal, que pot arribar a totes les matèries, àrees, cicles, nivells i agents del centre educatiu, tot donant suport al PEC i afavorint l’aprenentatge competencial de l’alumnat.

Es farà referència a aspectes com: què es pot fer des de la biblioteca per afavorir el desenvolupament de les competències; com pot la biblioteca donar suport al tractament dels vectors del currículum; o quin és el tractament de la biblioteca en els nous currículums.

Us facilitem l’ENLLAÇ D’INSCRIPCIÓ DE LA CONFERÈNCIA BIBLIOTEQUES I CURRÍCULUM,  on també hi podreu trobar més informació.

La inscripció estarà oberta fins el 8 de maig del 2023. Per tal de regular l’aforament, s’agrairà que s’inscriguin dues persones per centre que puguin garantir la posterior transferència al claustre.