Butlletí Digital del Banc de Recursos-1r trimestre

bdr_insEl Banc de Recursos, La Lectura, font de plaer i de coneixement, és un repositori d’informació fruit d’una tasca de col·laboració entre diversos CRP de Catalunya que formen un grup de treball en xarxa. Conté una selecció acurada de recursos relacionats amb la lectura en tot el seu abast.

El BDR també publica un butlletí trimestral digital que consisteix en un recull de les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR durant cada trimestre pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.
Avui us fem arribar el primer Butlletí Digital del Banc de Recursos d’aquest curs, on també hi participa El Programa de Biblioteca Escolar Puntedu.

Hi podeu trobar articles tan interessants com La biblioteca escolar com a eina d’inclusióels recursos dEducació Emocional que tenen al CRP de la Noguera o el calendari d’aniversaris literaris de la LIJ, entre molts altres. A l’apartat  d’Art i Lectura hi trobareu cites i imatges on es relacionen aquests dos camps.
i molts altres articles, enllaços i material de referència.